مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-29اقتصادي

برخی سامانه ها تسهیلگر تولید نیستند/ تامین مواد اولیه از بورس کالا مشکل است


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران با بیان اینکه برخی سامانه های رونمایی شده نه تنها تسهیلگر نیستند، - عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران با بیان اینکه برخی سامانه های رونمایی شده نه تنها تسهیلگر نیستند، بلکه مانع ایجاد می کنند، گفت: تامین آب و گاز و در مجموع تامین انرژی یکی از چالش های تولید در کشور است.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت بخش تولید و حفظ اشتغال، اظهار کرد: نمی توان همه مشکلات را به تحریم ها ربط داد.

وی با اشاره به سال رونق تولید و مهار تورم و بیان اینکه سال هاست بحث حمایت از تولید در کشور مطرح است، گفت: برخی دستگاه ها از سامانه های مختلف رونمایی می کنند که نه تنها تسهیلگر نیستند، بلکه مانع ایجاد می کنند.

روغنی گلپایگانی با بیان اینکه سامانه جامع تجارت گاهی به عنوان مانع تجارت عمل می کند، تصریح کرد: در مواردی به دلیل مشکلات و اختلال سامانه ها، امکان خرید مواد اولیه از بورس وجود ندارد.

این وضعیت یک چرخه است که واحدها را در پرداخت حقوق دچار مشکل می کند.

وی با بیان اینکه اصل تامین مواد اولیه از بورس کالا دچار مشکلاتی است، گفت: شاهد هستیم که چند وقت یک بار، بورس کالا قیمت مواد او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سامانه ها تسهیلگر تولید نیستند/ تامین مواد اولیه از بورس کالا مشکل است

برخی سامانه ها تسهیلگر تولید نیستند/ تامین مواد اولیه از بورس کالا مشکل است