مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-14سياسي

گزارش پولتیکو؛ جان سیاستمداران آمریکایی در خطر است


وبگاه «پولتیکو» گزارش کرد که همزمان با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، تهدیدات لفظی علیه سیاستمداران آمریکایی، جو خطرناکی را در ایالات متحده به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تقابل و رویارویی این هفته که به تیراندازی مرگبار مأموران اف بی آی به یک مرد 74 ساله اهل یوتا که جو بایدن رییس جمهور آمریکا را تهدید به ترور کرده بود، تنها جدیدترین نمونه از این قضیه است که چطور لفاظی های خشن، یک جو سیاسی خطرناک در سراسر ایالات متحده ایجاد کرده است.

وبگاه تحلیلی پولتیکو در این خصوص گزارش کرد، 6 روز قبل از این حادثه، یک مرد 52 ساله اهل تگزاس برای تهدید به قتل کارکنان انتخاباتی ایالت آریزونا به سه سال و نیم حبس محکوم شد.

چهار روز قبل از آن نیز، دادستان ها یک زن 56 ساله اهل میشیگان را به دلیل دروغگویی برای خرید سلاح برای پسر بزرگسالش که به بیماری روانی دچار بود و تهدید کرده بود از این سلاح ها علیه بایدن و فرماندار دموکرات این ایالت استفاده خواهد کرد، متهم کردند.

طبق این گزارش، در سال های اخیر، تهدیدات علیه مقام های دولتی آمریکا به تدریج افزایش یافته است و چالش های جدیدی را برای اجرای قانون، حقوق مدنی و سلامت دموکراسی آمریکا ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش پولتیکو؛ جان سیاستمداران آمریکایی در خطر است

گزارش پولتیکو؛ جان سیاستمداران آمریکایی در خطر است