مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 23:552023-08-18اجتماعي

آغاز خدمت به زوار در خوزستان/شورحسینی در شلمچه و چذابه موج می زند


همزمان با آغاز ماه صفر خدمات رسانی مواکب مستقر در مرزهای شلمچه و چذابه برای سفر ایمن و مطمئن زائران راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی آغاز شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: خوزستان دارای 2 مرز شلمچه و چذابه برای سفر به عراق است و هر ساله در روزهای منتهی به اربعین حسینی، این 2 مرز شاهد حضور میلیونی زائران اربعین برای حضور در کنگره بزرگ شیعیان جهان برای عرض ارادت به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام هستند.

شلمچه در شهرستان خرمشهر و چذابه در شهرستان دشت آزادگان واقع شده اند و در سال های اخیر نیز زیر ساخت های بسیار مناسبی برای میزبانی از جمعیت انبوه زائران اربعین حسینی در این 2 مرز ایجاد شده و به نظر می رسد که امسال نسبت به سال های قبل شرایط در مرزهای مذکور بسیار بهتر شده باشد.

خدمات رسانی رسمی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه از اول ماه صفر آغاز شده است و موکب های مردمی در دو مرز شلمچه و چذابه خدمات رسانی خود را آغاز کرده اند همان گونه که از قبل اعلام شده بود، خدمات رسانی رسمی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه از اول ماه صفر آغاز شده است و موکب های مردمی در دو مرز شلمچه و چذابه خدمات رسانی خود را آغاز کرده اند، هر چند برخی از مواکب نیز از چند روز قبل خدمات رسانی خود به زائران را آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خدمت به زوار در خوزستان/شورحسینی در شلمچه و چذابه موج می زند

آغاز خدمت به زوار در خوزستان/شورحسینی در شلمچه و چذابه موج می زند