مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-01پزشكي

راهبرد استراژیک آشنایی دانشجویان علوم پزشکی با فناوری اجرا شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اولویت فناوری در دانشگاه به عنوان یک راهبرد استراتژیک گفت: آشنایی دانشجویان با فرهنگ و دانش فناوری باید توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در جلسه هیات رییسه در دانشکده تغذیه و انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور برگزار شد، از تلاش های تیم دانشکده و انستیتو در بهره گیری از ظرفیت های ملی و بین المللی برای پیشبرد اهداف دانشگاه، علی رغم مسائل موجود تقدیر کرد و گفت: تردید ندارم با همت بلند رییس و اعضای هیئت علمی این مرکز، برنامه های راهبردی در مسیر تعالی دانشگاه محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سایر دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی می توانند از مدل دانشکده تغذیه و انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور در برخی زمینه ها استفاده کنند، ادامه داد: یکی از این مدل ها که در این دانشکده نیز باید بیش از پیش توسعه یابد، ارتباط با صنعت است.

آشتی با صنعت دانشگاه را در مسیر حرکت به داشگاه نسل سوم یاری می کند.

این خلاء در تمام دانشگاه های کشور وجود دارد که این مرکز یکی از پیشتازان ارتباط با صنعت است و برای این موضوع دانشگاه آمادگی هرگونه همکاری و میزبانی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد استراژیک آشنایی دانشجویان علوم پزشکی با فناوری اجرا شود

راهبرد استراژیک آشنایی دانشجویان علوم پزشکی با فناوری اجرا شود