مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-05سياسي

مدرسه تابستانی «دارالعلم»افتتاح شد


مدرسه تابستانی طلاب در حرم مطهر رضوی با عنوان «دارالعلم» طی آیینی با پیام حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید افتتاح شد.

- مشهد ـ مدرسه تابستانی طلاب در حرم مطهر رضوی با عنوان دارالعلم طی آیینی با پیام حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدرسه تابستانی دارالعلم که به همت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان تدارک یافته است، صبح شنبه با حضور استادان برجسته حوزه علمیه، رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و طلاب شرکت کننده در این مدرسه در محل دانشگاه علوم اسلامی رضوی با پیام مرجع عالیقدر آیت الله جعفر سبحانی آغاز به کار کرد.

توصیه به فرصت شناسی از لحظات جوانی آیت الله سبحانی در این پیام ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، به روایتی با این مضمون که فرصت ها برای انسان بسان ابرهای بهاری درگذرند، خطاب به حاضران جلسه اظهار کرد: نخستین فرصت شما طلاب جوان بهره مندی از فرصت ناب جوانی است که با سعی و تلاش می توانید به همه مقاصد و اهداف خود برسید.

این مرجع عالیقدر تقلید، همچنین به طلاب شرکت کننده در این مدرسه تابستانی، بر بهره مندی از وجود اساتید مجرب در این مدرسه را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: علاوه بر این باید از حضور در جوار مضجع شریف حضرت علی بن مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه تابستانی «دارالعلم»افتتاح شد

مدرسه تابستانی «دارالعلم»افتتاح شد