مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-01اقتصادي

حدود یک میلیارد دلار کالا در سال جاری از گمرکات کرمانشاه صادر شد


حدود یک میلیارد دلار کالا در سال جاری از گمرکات کرمانشاه صادر شد.

- علی اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری 950 میلیون و 595 هزار و 146 دلار کالا به وزن 2 میلیون و 435 هزار و 280 تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است.

وی افزود: مجموع کالاهای صادر شده در چهار ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال 1401 از لحاظ ارزش یازده درصد و از حیث وزن رشدی 21 درصدی داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه، تصریح کرد: میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و… از جمله کالاهای صادر شده در چهار ماه گذشته بوده است.

عباس زاده در ادامه اشاره ای نیز به آمار واردات گمرکات استان کرمانشاه در چهار ماهه گذشته داشت و بیان کرد: در چهار ماهه سپری شده از سال جاری مجموعاً 25 میلیون و 211 هزار و 460 دلار کالا به وزن پنج هزار و 222 تن از طریق گمرکات شوشمی، شیخ صله، کرمانشاه و پرویزخان وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: مجموع واردات چهار ماهه گذشته از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 27 درصد و از حیث وزن 20 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود یک میلیارد دلار کالا در سال جاری از گمرکات کرمانشاه صادر شد

حدود یک میلیارد دلار کالا در سال جاری از گمرکات کرمانشاه صادر شد