مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:402023-07-30اقتصادي

آغاز طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان در مشهد


مدیر جهاد کشاورزی مشهد از آغاز طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمیری دیسفانی اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان براساس مصوبه کارگروه کارشناسی گندم، آرد و نان استان خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت و به مدت سه هفته از هفتم مرداد آغاز شد.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: پیرو مصوبه کارگروه کارشناسی گندم، آرد و نان استان خراسان رضوی و افزایش نرخ نان با فعال شدن تیم های نظارتی وزن و قیمت های مصوب در نانوایی ها مورد نظارت قرار می گیرد.

وی افزود: با بسیج حداکثری نیرو و امکانات با همکاری بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد و نظارت اتاق اصناف و اتحادیه صنف نانوایی ها وقرار گاه شهید امانی این طرح ویژه نظارتی در سطح گسترده اجرا و با هرگونه کسر وزن چانه نان و نیز گرانفروشی به هر شکل ممکن برخورد قانونی شود.

میری دیسفانی خاطر نشان کرد: کمیته رصد و پایش عملکرد نانوایی ها از طریق سامانه نانینو در شهرستان مشهد تشکیل و عملکرد کلیه نانوایی ها مورد رصد قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پرونده به تعزیزات حکومتی ارسال می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد اظهار کرد: تاکید می شود متصدیان واحدهای نانوایی نسبت به پخت نان، فقط بر اساس سهمیه واریزی در هر دهه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان در مشهد

آغاز طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان در مشهد