مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-08سياسي

رسالت خبرنگار توسعه سیاسی و برجسته سازی مردم سالاری دینی است


رسالت خبرنگار در سال انتخابات توجه به توسعه سیاسی با تاکید بر شکل گیری رفتارهای سیاسی متعادل در راستای وحدت عمومی، - سید عبدالعزیز موسوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این که انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیت ها در جامعه مرهون تلاش های بی وقفه اصحاب رسانه است گفت: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد رسانه هاست.

موسوی افزود: در عصر حاکمیت تولید محتوا و انفجار اطلاعات نقش خبرنگار در تبیین عینی و راستین متمایز است، خبرنگاران با شناخت نیازهای جامعه، مشکلات و ضعف ها را با تکیه بر اخلاق و قانون و حفظ حرمت افراد، به تصمیم گیران و مدیران اجرایی منتقل می کنند و با معرفی خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه های اجتماعی را مهیا می سازند و بی توقع  موجب بهبود اوضاع و شرایط جامعه می شوند.

 موسوی عنوان کرد: در این برهه از زمان که مقابله با برنامه های دشمن از طرفی و فراهم آوردن زمینه حضور پرشور در انتخابات پیش رو از طرف دیگر از مهم ترین اولویت هاست رسالت خبرنگار، توسعه سیاسی مطلوب مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت خبرنگار توسعه سیاسی و برجسته سازی مردم سالاری دینی است

رسالت خبرنگار توسعه سیاسی و برجسته سازی مردم سالاری دینی است