مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 20:512023-07-28سياسي

اکنون نوبت زینب(س) است، رسالت رسانه نینوا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، تاریخ اسلام زنان قوی زیادی به خود دیده که برخی از آنها سرآمدان یک تاریخ هستند، یکی از آنها حضرت زینب کبری(س) است که جا پای مادر گذاشت و با وجود داغ های پر تعدادِ ظهر عاشورا دست روی زانوهایش قرار داد و پرقدرت بلند شد.

او از عصر عاشورا به بعد سرپرست کاروانی می شود که زنان و کودکان حرم اند، لحظات قافله سالاری حضرت زینب(س) آغاز شده و یک زن قوی دارد بر مدار تاریخ سازی حرکت می کند.

دختر علی(ع) در کاروانش یک بیمار دارد، هنوز بدن مبارک سیدالشهدا روی پای حضرت زینب(س) گرم است، چشمش به حضرت سجاد(ع) می افتد که گویی دارد روح از بدنش جدا می شود.

ابن زیاد دستور می دهد از اولاد ذکور حسین(ع) کسی را زنده نگذارند، یزیدیان چند بار به سمت حضرت زین العابدین(ع) حمله ور می شوند اما با دیدن حالش می گویند انَّه لِما بِهِ این خودش دارد می میرد! حضرت زینب(س) سریع بدن اباعبدالله را زمین گذاشت و به سمت حضرت سجاد(ع) می آید و او را دلداری می دهد.

اولین سخنان حضرت زینب(س) امیدوارانه است، او پسر برادرش را مورد خطاب قرار می دهد و می گوید: عمه جان! فکر نکن که حسین از بین رفت، پدرم علی روایتی را تصدیق می کند که آن را برایت شرح می دهم همینجا که پیکر حسین را می بینی، بدون اینکه کفنی داشته باشد دفن می شود و در آینده کربلا، کعبه ی اهل خلوص خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون نوبت زینب(س) است، رسالت رسانه نینوا

اکنون نوبت زینب(س) است، رسالت رسانه نینوا