مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-22بين الملل

صهیونیست ها و بازگشت به «دوران سرگردانی»


گسترش احساس ناامنی میان صهیونیست ها در سراسر فلسطین اشغالی و قرار گرفتن عربستان مقابل یک دو راهی در جنگ یمن از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: افزایش عملیات ضدصهیونیستی فلسطینی ها علیه شهرک نشینان صهیونیست در سراسر فلسطین اشغالی باعث شده این شهرک نشینان در هیچ کجای اراضی اشغالی و حتی تل آویو احساس امنیت نکنند.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم نوشت: اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی بعد از عملیات اخیر ضدصهیونیستی که به هلاکت سه شهرک نشین و زخمی شدن شش تن دیگر انجامید اذعان کرد که این رژیم با روزهای سخت و دردناکی مواجه است.

سیستم بازدارندگی و امنیتی رژیم صهیونیستی با توجه به شکاف های داخلی آن از هم فروپاشیده و شاهد ضعف محسوسی در جبهه شمالی و محل استقرار نیروها و موشک ها و پهپادهای حزب الله لبنان در کنار حملات موشکی و پهپادی نوار غزه و عملیات شهادت طلبانه در کرانه باختری است.

وجه مشترک اکثر عملیات های شهادت طلبانه اخیر علیه صهیونیست ها استفاده از سلاح های گرم و خارج شدن عاملان آنها از صحنه عملیات است.

این رژیم در اضطراب بی سابقه ای به سر می برد و نگرانی های تل آویو نسبت به احتمال افزایش عملیات شهادت طلبانه در کرانه باختری و قدس اشغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها و بازگشت به «دوران سرگردانی»

صهیونیست ها و بازگشت به «دوران سرگردانی»