مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-23پزشكي

کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در استان بوشهر افزایش می یابد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تدوین برنامه جامع بهره وری در این دانشگاه خبر داد و گفت: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در استان دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر عزیزنژاد صبح یکشنبه در نشست کمیته بهره وری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اطمینان از کیفیت مطلوب نظام سلامت یکی از دغدغه های مسئولان و دست اندر کاران نظام سلامت است که بتوان با منابع موجود بهترین خروجی و بهره وری داشت.

وی با بیان اینکه بهبود بهره وری نظام سلامت به معنای بهبود اثربخشی و کارایی نظام سلامت است، گفت: بهره وری نظام سلامت با افزایش دسترسی به خدمات سلامت، بهبود کیفیت خدمات سلامت، کاهش هزینه های سلامت، بهبود توانایی پاسخگویی به نیازهای جامعه و افزایش رضایت بیماران ارتباط دارد و به طور کلی می تواند باعث کاهش هزینه های سلامت و افزایش سلامت جامعه شود.

وی با تاکید بر فعال سازی کمیته های مختلف حوزه بهره وری افزود: کمیته بهره وری در همه معاونت ها، شبکه ها و بیمارستان ها برگزار و نتایج جلسات در کمیته بهره وری دانشگاه مطرح شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: احصای مسائل دانش بنیان دانشگاه و حرکت در این مسیر با نگاه به اسناد بالادستی برای تدوین برنامه جامع بهره وری دانشگاه مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در استان بوشهر افزایش می یابد

کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در استان بوشهر افزایش می یابد