مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:202023-07-25اقتصادي

میراث فرهنگی کرمان با احداث کاروانسرای طلا و جواهر مشکلی ندارد، اگر ...


در تاریخ 27 خردادماه امسال با حضور استاندار کرمان تفاهم نامه مشترک ساخت کاروانسرا و بازار طلا بین شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه و شهرداری کرمان امضاء شد.

- ایسنا/کرمان در تاریخ 27 خردادماه امسال با حضور استاندار کرمان تفاهم نامه مشترک ساخت کاروانسرا و بازار طلا بین شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه و شهرداری کرمان امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکنون برخی از فعالان میراث فرهنگی بر احداث این کاروانسرا به دلیل همجواری آن با مسجد هزار ساله ملک و حمام شیخ الاسلام اعتراض دارند که خبرنگار ایسنا گفت وگویی با معاون میراث فرهنگی استان کرمان در این زمینه انجام داده است.

مجتبی شفیعی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در گفت وگو با ایسنا درباره احداث کاروانسرای طلا و جواهر کرمان گفت: در حال حاضر یک کارگروه متخصص متشکل از کارشناسان میراث فرهنگی و شهرداری روی طرح کاروانسرای طلا و جواهر کار می کنند.

او بیان کرد: در جوار مسجد ملک و حمام شیخ الاسلام یک زمین خالی است که نمی توان آن را رها کرد و باید ساماندهی می شد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار کرد: اگر این کاروانسرا به شکل مناسب و اصولی طراحی شود و معماری آن هماهنگ با بافت تاریخی باشد و ارزش های همسایگی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی کرمان با احداث کاروانسرای طلا و جواهر مشکلی ندارد، اگر ...

میراث فرهنگی کرمان با احداث کاروانسرای طلا و جواهر مشکلی ندارد، اگر ...