مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-20اقتصادي

«کمبود کتابخانه» دغدغه مردم کتابدوست استان قزوین


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: بر اساس استانداردهای تعیین شده، برای هر ده هزار نفر در استان باید یک باب کتابخانه ساخته شود که این آمار در قزوین و با توجه به جمعیت موجود تنها 6 کتابخانه می باشد و با کمبود کتابخانه در مناطق مختلف استان رو به رو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی ظهر امروز در دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید اظهار کرد: در سفر هیات دولت به قزوین مبلغ 15 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل 4 پروژه کتابخانه های بویین زهرا، سگز آباد، نرجه و بیدستان مصوب شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین افزود: کتابخانه نرجه به بهره برداری رسیده و ساختمان کتابخانه بیدستان نیر تا چند روز آینده تکمیل و جهت تجهیز در اختیار اداره کل کتابخانه ها قرار خواهد گرفت.

این مسوول ادامه داد: تکمیل کتابخانه های شریف آباد و قشلاق نیز در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با تامین منابع مالی بتوانیم این دو مجموعه را به بهره برداری برسانیم.

محمدبیگی اضافه کرد: در حال حاضر 39 کتابخانه عمومی نهادی و 21 کتابخانه عمومی مشارکتی و 5 سالن مطالعاتی در استان فعالیت می کنند که از این تعداد 7 کتابخانه روستایی و 2 کتابخانه سیار و یک خودروی کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمبود کتابخانه» دغدغه مردم کتابدوست استان قزوین

«کمبود کتابخانه» دغدغه مردم کتابدوست استان قزوین