مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-20ورزشي

اعتبارات تشکل های جوانان استان کرمانشاه 2 برابر می شود


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مجوز هیچ سمنی ابطال نشده است، گفت: اعتبارات تشکل های جوانان استان کرمانشاه 2 برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید یامین پور در همایش گرامیداشت هفته تشکل های اجتماعی که در سالن اجتماعات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ادعای دولت سیزدهم مردمی بودن خود است و معتقدیم پیشبرد برنامه ها بدون حضور و مشارکت مردم میسر نیست.

وی با اشاره به دغدغه های تشکل های مردمی و جهادی و سازمان های مردم نهاد نسبت به یکدیگر، تصریح کرد: ما مأمور به حمایت از همه تشکل های جوانان هستیم، از طریق سازمان واسط از تشکل های مردمی حمایت کردیم و دو سوم حمایت ها به تشکل های غیر سمن های جوانان اختصاص یافت.

یامین پور در ادامه تاکید کرد: منابع دولتی نباید صرف تولید ثروت در سمن ها شود و این خط قرمز ما است کمک ما باید به بخش توسعه و گسترش خدمات سمن ها اختصاص یابد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه در پاسخ به یکی از دغدغه های مطرح شده از سوی نمایندگان سمن ها، گفت: درباره عدم به رسمیت شناختن سمن ها از سوی ادارات همچنان مشکل وجود دارد غافل از اینکه چه بهره ای می توان از ظرفیت سمن ها برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات تشکل های جوانان استان کرمانشاه 2 برابر می شود

اعتبارات تشکل های جوانان استان کرمانشاه 2 برابر می شود