مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-20اقتصادي

افتتاح اولین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید (+عکس)


با توجه به تغییر پارامترهای فروش و خدمات پس از فروش، افزایش رقابت، تغییر ذائقه، سلیقه و خواسته مشتریان و همچنین ارائه خدمات بر اساس به روزترین متدها ، - افتتاح اولین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید (+عکس) با توجه به تغییر پارامترهای فروش و خدمات پس از فروش، افزایش رقابت، تغییر ذائقه، سلیقه و خواسته مشتریان و همچنین ارائه خدمات بر اساس به روزترین متدها ، بسیاری از خودروسازان برای افزایش میزان رضایت مشتری برنامه های جدیدی را در دستور کار قرار داده اند.

نخستین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید افتتاح شد تا این شرکت در راستای یکسان سازی نمایندگی های کل کشورش گام برداشته باشد.

 با توجه به تغییر پارامترهای فروش و خدمات پس از فروش، افزایش رقابت، تغییر ذائقه، سلیقه و خواسته مشتریان و همچنین ارائه خدمات بر اساس به روزترین متدها ، بسیاری از خودروسازان برای افزایش میزان رضایت مشتری برنامه های جدیدی را در دستور کار قرار داده اند.

در همین راستا کرمان موتور که با توجه به جایگاه، ضریب نفوذ و طیف وسیع مشتریان یکی از بازیگران اصلی خودروسازان بخش به خصوصی به شمار می آید، نیز پروژه تطبیق و ارتقاء عاملیت ها با استانداردهای جدید را پس از مطالعه و بررسی نیاز ها و همچنین تامین الزامات مورد نیاز، تدوین و از چندی پیش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید (+عکس)

افتتاح اولین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید (+عکس)