مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-06سياسي

18 پرونده در کمیسیون اراضی جهاد استان سمنان بررسی شد


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی سمنان از بررسی 18 پرونده در کمیسیون اراضی استان برای طرح های غیر کشاورزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا خراسانیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران پس از برگزاری نشست کمیسیون اراضی جهاد سمنان، به میزبانی این اداره کل از بررسی 18 پرونده در کمیسیون اراضی برای طرح های غیر کشاورزی در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این درخواست ها با حضور معاون عمرانی استاندار و رییس جهاد کشاورزی استان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: در جلسه کمیسیون اراضی برای طرح های غیر کشاورزی برای 18 نفر از متقاضیان اراضی منابع ملی در قالب کمیسیون ماده 32 آیین نامه اجرایی لایحه قانون واگذاری اراضی منابع ملی مصوب سال 1359 شورای انقلاب اسلامی تصمیم گیری شد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این پرونده ها از شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، میامی، مهدیشهر و آرادان بودند که با رعایت مسائل کارشناسی پیرامون پرونده درخواست آنان اظهار نظر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اثرگذاری بر آمایش سرزمینی و اراضی کشاورزی یکی از مهمترین مباحث ماده 32 است این کمیسیون تصمیم می گیرد که اراضی برای بهره برداری های مختلف حوزه جهاد کشاورزی، استخر پرورش ماهی و گلخانه و… به افراد و یا شرکت ها واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پرونده در کمیسیون اراضی جهاد استان سمنان بررسی شد

18 پرونده در کمیسیون اراضی جهاد استان سمنان بررسی شد