مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:102023-07-31حوادث

اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی در ساوه


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی، از کشف 3 میلیارد و 656 میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی اکبر عیسی آبادی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و همچنین برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل های عبور قاچاقچیان کالاپیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی بیان داشت: مأموران انتظامی روز گذشته با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان، 3 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای را شناسایی و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف 8 دستگاه کولر گازی و2705 عدد ظروف شیشه ای شامل قندان و لیوان به ارزش 3 میلیارد و 656 میلیون ریال از خودروهای توقیفی اظهار داشت: سه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

64 دستگاه لوازم خانگی قاچاق به مقصد نرسید   محمد عقیل سلگی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی موفق شدند یک دستگاه کامیونت را در یکی از محورهای مواصلاتی اراک متوقف و 64 دستگاه لوازم خانگی قاچاق را کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی در ساوه

اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی در ساوه