مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-17سياسي

آزادگان اسوه های صبر و تقوا هستند


مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) استان زنجان با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی آزادگان در دوران اسارت گفت: آزادگان اسوه های صبر و تقوا هستند.

- حجت الاسلام محبعلی احدی، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) استان زنجان در گفت وگو با فارس با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، اظهار داشت: 26 مرداد روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی است که پر از شور و شادی به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: آزادگان، گنجینه های ارزشمندی هستند که در درون آن، فرهنگ انسان ساز دوران اسارت نهفته است.

وی با بیان این که آزادگان، وارثان شهیدانند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند، افزود: آزادگان نیمه پنهان دفاع مقدس هستند.

احدی با اشاره به ایثار و رشادت آزادگان تصریح کرد: آزادگان ساحت صبر و شکیبایی هیچ گاه متعلق به یک مقطع تاریخی نبوده، بلکه همواره همانند روحی سیال در کالبد ادوار و همه ارکان، ساری و جاری هستند و پیام و سیره آن ها، فریاد عزت و سربلندی و شکوهمندی برای همیشه ماندگار و با ترویج فرهنگ مقاومت و خودسازی، تهدیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان اسوه های صبر و تقوا هستند

آزادگان اسوه های صبر و تقوا هستند