مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-25بين الملل

هیأتی از اعضای حماس با محمود عباس در ترکیه دیدار می کند


یک عضو ارشد جنبش فلسطینی «فتح» اعلام کرد که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (سه شنبه)}، در ترکیه با هیأتی از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیدار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عزام الاحمد عضو کمیته های اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین و جنبش فتح، بعدازظهر امروز (سه شنبه)، به وبگاه دنیا الوطن خبر داد محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و هیأتی از اعضای حماس در ترکیه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در این باره گفت: حماس خواستار برگزاری نشست با رییس عباس در ترکیه شد و من این درخواست را به ابومازن انتقال دادم و امروز او با آن ها دیدار خواهد کرد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، دیروز (دوشنبه)، در سفری دوروزه وارد آنکارا پایتخت ترکیه شد و قرار است با رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور دیدار و گفت و گو کند.

از طرف دیگر، منذر الحایک سخنگوی جنبش فتح در گفت و گو با دنیا الوطن درباره علت دیدار هیأت حماس و رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که این نشست در راستای تاکید حماس و محمود عباس بر از بین بردن موانع و برگزاری موفق دیدار دبیران کل گروه های فلسطینی در قاهره به منظور پایان دادن به اختلافات صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی از اعضای حماس با محمود عباس در ترکیه دیدار می کند

هیأتی از اعضای حماس با محمود عباس در ترکیه دیدار می کند