مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-01سياسي

محتوای برنامه ها باید منجر به بصیرت افزایی در جامعه شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: محتوای برنامه ها باید در جهت افزایش روحیه انقلابی و تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و دین به مردم عرضه شود، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز در دیدار رؤسای مجمع نمایندگان و اعضای شورا و تجلیل از پیشکسوتان مراسم و مناسبت ها اظهار داشت: تمامی فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی حول سه محور اصلی محتوا، اطلاع رسانی و جهت مناسب باشد تا یک مراسم به نتیجه مطلوب برسد و موفق عمل کند.

 وی ادامه داد: محتوای مناسب باید در چهارچوب ارزش های اسلامی و دینی باشد و در بحث اطلاع رسانی باید سعی کنیم محتوای درست را به نحو صحیح به مخاطب منتقل کنیم و شعارها و پیام ها را آنگونه که هست به جامعه انتقال دهیم.

امام جمعه کرمان افزود: محتوای برنامه ها باید در جهت افزایش روحیه انقلابی و تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و دین به مردم عرضه شود و این امر باید با نگاه اخروی و عبادی انجام گیرد چرا که این جهت دار بودن می تواند به بصیرت افزایی و افزایش امید در جامعه کمک شایانی کند.

 حسین انجم شعاع، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی استان کرمان ضمن تشکر از همکاری مناسب نهادها در برگزاری این مراسم ادامه داد: این برنامه فرصت مناسبی جهت تجلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای برنامه ها باید منجر به بصیرت افزایی در جامعه شود

محتوای برنامه ها باید منجر به بصیرت افزایی در جامعه شود