مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-02اجتماعي

مادر شهیدان نوری به فرزندان شهیدش پیوست


مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری از شهدای دوران دفاع مقدس شهر صالح شهر چشم از جهان فرو بست و به فرزندان شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری از شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس شهر صالح شهر دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.

زنده یاد حاجیه خانم فخری بهارخانه مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری از شهدای دوران دفاع مقدس شهر صالح شهر شهرستان گتوند که در بهمن ماه سال 1365 و فروردین ماه سال 1390 داغ فرزندانش را دیده بود پس از سال ها فراغ به فرزندان شهیدش پیوست.

آییین تشییع پیکر پاک زنده یاد حاجیه خانم فخری بهارخانه مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری روز پنج شنبه 12 مردادماه ساعت 17 در گلزار شهدای شهر صالح شهر شهرستان گتوند با حضور مسئولان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار می شود.

حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پیامی ارتحال زنده یاد حاجیه خانم فخری بهارخانه مادر شهیدان محمد و غلامحسین نوری را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان شهیدان نوری تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح آن سفر کرده رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

همچنین حجت الاسلام اسدالله فتحی نیا امام جمعه گتوند نیز در پیامی به مناسبت ارتحال زنده یاد حاجیه خانم فخری بهارخانه مادر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان نوری به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان نوری به فرزندان شهیدش پیوست