مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-12سياسي

کشف 2000 هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز


فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیراز، از کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل در این کلانشهر خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیراز، از کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل در این کلانشهر خبر داد.

محمد احمدی شنبه 21 مرداد در این خصوص به خبرنگاران گفت: پس از مشکوک شدن به خودرو حامل سوخت با دستور مقام قضایی خودرو توقیف و طی بررسی دو هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد که پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شد.

او با تاکید بر اینکه سوخت سرمایه ملی است و نباید دست آویز دلالان شود، افزود: دولت باید با همکاری نخبگان طرحی هوشمند و جامع برای مدیریت مصرف کشور تدوین و اجرا کند که در آن علاوه بر کنار زدن سودجویان و کاسبان سوخت منفعت عامه مردم که برای مصارف روزانه از این سرمایه استفاده می کنند، لحاظ شود.

احمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه بدلیل نبود طرحی جامع و کامل در مبحث سوخت، قاچاق این سرمایه رواج یافته و بطور غیر مستقیم کشتی ها و لنج های خارجی از خلیج فارس، مردم برخی کشورهای همسایه و.

از یارانه ای که دولت برای استفاده مردم ایران در نظر گرفته است بهره مند می شوند که موجب زیان دولت و مردم است، لذا مطالبه ما تعامل دستگاه ها در راستای هدر نرفتن هزینه دولت بنحوی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2000 هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز

کشف 2000 هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز