مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-11سياسي

امر به معروف جامعه را به سمت تعالی شدن پیش می برد


امام جمعه اراک یکی ارزش های مورد تاکید اسلام را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را به سمت تعالی شدن پیش می برد و باید این فریضه مهم مورد تاکید قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت اله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در نماز عبادسی و سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: عملی کردن ارزش های مورد تاکید اسلام سعادت جامعه را به همراه دارد.

وی یکی ارزش های مورد تاکید اسلام را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را به سمت تعالی شدن پیش می برد و باید این فریضه مهم مورد تاکید قرار گیرد.

خطیب جمعه اراک مکتب عاشورا، مسیر انسان سازی را به درستی نشان می دهد، بیان کرد: امروز دشمنان می کوشند بین جوانان و دین فاصله اندازند، که می طلبد فریب تبلیغات دروغین رسانه های دشمن را نخورد و مکتب عاشورا به شناخت و از آن درس گرفت.

در نجف آبادی حجاب، عفاف، را ارزش های اسلامی دانست و بیان کرد: موضوع حجاب تنها مختص اسلام نیست، بلکه همه ادیان به حجاب تاکید کرده و پوشش انسان ها را موجب سلامت آنان برشمرده اند.

وی همچنین بر ضرورت همکاری دستگاه ها بر بازسازی مقبره آقا نورالدین عراقی تاکید کرد و افزود: این مقبره پس از چندین سال پیگیری و درخواست های مردم در حال بهسازی است که همه دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف جامعه را به سمت تعالی شدن پیش می برد

امر به معروف جامعه را به سمت تعالی شدن پیش می برد