مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-10سياسي

خبرنگاران در جهت کشف حقایق تلاش می کنند / بیان روایت اول در رسانه ها حائز اهمیت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله در آیین بزرگداشت روز خبرنگار توسط سپاه ثارالله استان گفت: - فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به رسالت خطیر اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاران در جهت کشف حقایق تلاش می کنند و فعالیت آنها بسیار ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله در آیین بزرگداشت روز خبرنگار توسط سپاه ثارالله استان گفت: کشف حقیقت، گاهی برای خبرنگاران سخت است، اما با استفاده از منابع موثق می توانند به حقیقت برسند.

  وی اظهار داشت: خبرنگاران در جهت کشف حقایق تلاش می کنند و فعالیت آنها بسیار ارزشمند است.

نظری گفت: خبرنگاران قشر گمنام، زحمتکش و بسیار تاثیرگذار در نظامات دنیا هستند و مانایی و ماندگاری لحظات تاریخی کشورها بسته به کار خبرنگاران است.

فعالیت خلاقانه خبرنگاران سردار نظری در ادامه افزود: خلاقانه بودن از ویژگی های خبرنگاری است و خبر همیشه در جریان است و خبرنگار هم باید تحرک داشته باشد و همراه با مسائل روز حرکت کند.

وی  با اشاره به اقدامات امیدآفرین سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: تمام فعالیت ها باید دارای پیوست رسانه ای باشد و امروز ما به امیدآفرینی نیاز داریم و خبرنگاران ما سربازان جنگ نرم و جنگ رسانه ای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران در جهت کشف حقایق تلاش می کنند / بیان روایت اول در رسانه ها حائز اهمیت است

خبرنگاران در جهت کشف حقایق تلاش می کنند / بیان روایت اول در رسانه ها حائز اهمیت است