مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-09سياسي

نشست هم اندیشی رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی


نشست هم اندیشی رسانه جبهه انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ویژه گرامیداشت شهدای خبرنگار محمود صارمی و محمد ناصر ناصری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرحند، نشست هم اندیشی فعالان رسانه جبهه انقلاب اسلامی ویژه گرامیداشت شهید خبرنگار محمود صارمی و شهید بدون مرز سردار محمد ناصری ناصری امروز با حضور جمعی از مسوولان و خبرنگاران جبهه اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام حجت سالاری، مدیرکل تبلیغات خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به مواجهه قوم حضرت موسی با رود نیل به روایتگری هر کدام از دو طرف ماجرا اشاره کرد که عده ای در مواجهه با این ماجرا گفتند، خدا با ماست و راه را باز می کند.

وی با اشاره به تفاوت روایتگری های خبرنگاران از وقایع مختلف اشاره کرد و افزود: اگر در همه امور به خدا توکل کنیم خدا خودش همراه می شود و لشکر مقابله با دشمن را همانند وقایع توفان شن طبس شن ها و بادها را مامور مقابله با دشمن می فرستد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری جنگ جنگ روایات هاست، پس باید در این برهه خاص به دنبال روایتگری هایی باشیم که هجمه های دشمن و جنگ نرم آنها را خنثی کند.

پایان پیام 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی

نشست هم اندیشی رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی