مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-28سياسي

دست انتقام الهی به زودی گریبان قرآن سوزان را خواهد گرفت


قرآن سوزان و حامیان صهیونیست بدانند که دست انتقام الهی به زودی گریبان آنها را خواهد گرفت و سزای سوزاندن کلام الله مجید را خیلی زود دریافت خواهند کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم که ظهر عاشورا در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد با بیان اینکه بنی امیه و غاصبان حق اهل بیت (ع) بعد از ظلم بزرگی که داشتند تبلیغات وسیعی را علیه علی بن ابیطالب علیه السلام و اهل بیت شایع کردند و اهل بیت را غیر مقید به دین معرفی کردند.

وی با بیان اینکه تبلیغات در افراد بی خبر مؤثر واقع می شود، افزود: یزید علیه اللعنه هم با استفاده از همین حربه تبلیغاتی را علیه امام حسین علیه السلام به راه انداخته بود و ایشان را فردی غیر مقید به دین معرفی کرده بود ولی نماز خواندن امام حسین علیه السلام در مثل امروزی آن هم به جماعت و در میدان جنگ تبلیغات دشمن علیه ایشان را خنثی کرد.

امام جمعه قم با اشاره به پیام های نماز ظهر امام حسین علیه السلام در روز عاشورا خاطرنشان کرد: اولین پیام نماز امام حسین علیه السلام در ظهر عاشورا این بود که نماز ستون دین است و در هیچ حالی ترک نمی شود و دومین پیامش این بود که اساس درگیری جبهه باطل با جبهه حق به خاطر نماز است و اگر مردم نماز را آنطور که باید انجام دهند هرگز به فساد، فحشاء، منک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست انتقام الهی به زودی گریبان قرآن سوزان را خواهد گرفت

دست انتقام الهی به زودی گریبان قرآن سوزان را خواهد گرفت