مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-19حوادث

شهادت مامور پلیس مسجدسلیمان در درگیری با سارق مسلح


فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از شهادت استواریکم سعید پویان مامور پلیس آگاهی این فرماندهی در درگیری با سارق مسلح خبر داد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از شهادت استواریکم "سعید پویان" مامور پلیس آگاهی این فرماندهی در درگیری با سارق مسلح خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز (شنبه 28 مردادماه) ماموران انتظامی در اجرای حکم قضایی جهت دستگیری سارق مسلح به محل اختفای او اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در این عملیات سارق به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کرد که استواریکم سعید پویان بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به متواری شدن سارق مسلح و تلاش پلیس برای دستگیری سارق، گفت: استواریکم سعید پویان علی رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده لحظاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرماندهی انتظامی خوزستان شهادت استواریکم سعید پویان را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کارکنان خدوم مجموعه انتظامی، خانواده معظم وی و مردم شهید پرور و انقلابی استان خوزستان تبریک و تسلیت گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت مامور پلیس مسجدسلیمان در درگیری با سارق مسلح

شهادت مامور پلیس مسجدسلیمان در درگیری با سارق مسلح