مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-07اقتصادي

آغاز گام یازدهم جهش عمرانی در شیراز


در گام یازدهم از طرح جهش عمرانی این کلانشهر، با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از تقاضاها و مطالبات مطرح شده از سوی شهروندان، - ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: در گام یازدهم از طرح جهش عمرانی این کلانشهر، با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از تقاضاها و مطالبات مطرح شده از سوی شهروندان، بهسازی و نوسازی معابر بود، با صلاحدید شورا، مبحث آسفالت در دستور کار قرار گرفت.

محمدحسن اسدی دوشنبه 16 مرداد در آیین آغاز عملیات اجرایی نهضت آسفالت که با حضور مسئولان مدیریت شهری انجام شد، گفت: این گام بر اساس نیاز سنجی های اساسی شهر و بنا به درخواست شهروندان اجرا می شود و برای اجرای آن، کارشناسان و متخصصان شهردرای، اطلاعات مربوط به معابر خاکی، با عرض کم، نیازمند ترمیم و تراش را استخراج کرده اند.

اسدی با اشاره به اینکه، در نهضت آسفالت، بالغ بر 6 میلیون مترمربع از معابر شیراز آسفالت خواهد شد، اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را 12 هزار میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: مدت زمان اجرای این پروژه 2 سال تعیین شده است.

او با یادآوری اینکه اجرای این طرح نیازمند 700 هزار تن آسفالت است، گفت: قیمت قیر و به تبع آن آسفالت طی 2 سال گذشته بالغ بر هزاردرصد افزایش داشته است؛ بنابراین در این طرح برای توجه به مهندسی ارزش، معابری آسفالت می شود که حداقل 70 درصد از منازل یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گام یازدهم جهش عمرانی در شیراز

آغاز گام یازدهم جهش عمرانی در شیراز