مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-16سياسي

برگزاری دوره خط امام استان مرکزی در مشهد و شازند


مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی از برگزاری دوره تشکیلاتی خط امام ویژه برگزیدگان شورای بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل شریعت منش صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل بسیج دانشجویی استان مرکزی اظهار داشت: دوره خط امام ویژه برگزیدگان شورای بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی در مشهد و شازند برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: دوره خط امام بسیج دانشجویی استان هر ساله در قالب دو نشست سالانه خواهران و برادران به مدت حدوداً یک هفته در فصل تابستان برگزار می شود.

وی افزود: هدف این دوره تقویت و ارتقای اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در حوزه های معرفتی، اخلاقی و بصیرتی است، که با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه از استان مرکزی، قم، تهران و مشهد به دنبال تحقق این مهم هستیم.

اسماعیل شریعت منش در ادامه اظهار داشت: البته صرف حضور اساتید ممتاز ما را به هدف نمی رساند و در تلاشیم با تغییر و تنوع در شیوه های آموزشی، به دوره ها طراوت بخشیده و با مشارکت بیشتر خود مخاطبان، با اشکال گوناگونی از قبیل تفریح، جلسات غیر رسمی، کارگاه، مسابقه، چالش های گوناگون و امثال آن، محتوا را به ایشان ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره خط امام استان مرکزی در مشهد و شازند

برگزاری دوره خط امام استان مرکزی در مشهد و شازند