مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-04اجتماعي

لزوم توانمندسازی و تجهیز جوانان به مهارت های فنی و حرفه ای


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: بهترین کمک به مردم در مناطق مختلف توانمندسازی و تجهیز جوانان به مهارت های فنی و حرفه ای است تا بتوانند برای خود ایجاد اشتغال و امرار معاش مناسبی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، جلیل شهریاری امروز قبل از خطبه های نماز جمعه در زاهدان اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقلیمی و خشکسالی هایی که سیستان و بلوچستان با آن دچار است تنها راه برون رفت از بیکاری فرا گرفتن آموزش های مهارتی منجر به اشتغال است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان افزود: در فنی و حرفه ای روز به روز ظرفیت های مهارت افزایی بیشتری ایجاد می شود تا نیروی توانمند و ماهر منطبق بر نیاز روز را پرورش دهیم.

این مسئول بیان کرد: امروز گفتمان های مختلفی را با گروه های مختلف ایجاد کردیم و تلاش داریم با معرفی رشته ها و مهارت های فنی و حرفه ای نیاز استان به نیروی کار غیربومی را کاهش دهیم.

وی گفت: در ابتدا ظرفیت سازی کردیم اول تمام ظرفیت ها را آماده و فراهم کردیم سپس شروع به گفتمان با گروه های مختلف از جمله گروه های جهادی، نهادهای مختلف، افراد صاحب تریبون، علما، رسانه ها و اصناف و اقشار مختلف کردیم.

شهریاری با بیان اینکه بری معرفی ظرفیت های فنی و حرفه ای وارد مذاکره با گروه های جهادی شده ایم گفت: جهادگران 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توانمندسازی و تجهیز جوانان به مهارت های فنی و حرفه ای

لزوم توانمندسازی و تجهیز جوانان به مهارت های فنی و حرفه ای