مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-20سياسي

دانش آموزان بسیجی سفیران فرهنگی انقلاب در مدارس هستند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دانش آموزان بسیجی سفیران فرهنگی انقلاب در مدارس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی عصر یکشنبه در آیین افتتاحیه طرح ولایت دانش آموزی دوره متوسطه در اردوگاه امیرکبیر شازند اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی دانش آموزان همواره پیشگام عرصه های مختلف بودند و به برکت انقلاب اسلامی امروز انگیزه، نشاط و شادابی در بین دانش آموزان همواره موج می زند و باید این انگیزه ها و اراده ها در راستای پیشرفت کشور بهره گیری شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تعلیم، تربیت، اخلاق، کرامت، آموزش و پرورش از ارکان رسالت های انقلاب اسلامی است و دانش آموزان و فرهنگیان قلب این میدان هستند و نقش آفرینی مؤثر آنها برکات فراوانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب به نقش مهم دانش آموزان و معلمان در پیشبرد اهداف انقلاب پی برده اند و لذا دشمن با راه انداختن جنگ شناختی به دنبال سرگرم کردن آنها در فضای مجازی است و جایگزین کردن ارزش ها و ضربه به هویت ایرانی و انقلابی مهمترین هدف دشمن در فضای مجازی است.

سردار کریمی تأکید کرد: همانگونه که ایمان، اخلاق، امید، معنویت، فضائل اخلاقی و ارزش ها عامل موفقیت و پیشرفت دانش آموزان در طی این سال ها بوده لذا باید این مؤلفه ها روز به روز تقویت شوند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان بسیجی سفیران فرهنگی انقلاب در مدارس هستند

دانش آموزان بسیجی سفیران فرهنگی انقلاب در مدارس هستند