مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-05اقتصادي

طرح فاضلاب شادگان تا پایان سال آینده تکمیل می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح فاضلاب شادگان، اولین طرح فاضلاب استان است که تا پایان سال آینده تکمیل می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح فاضلاب شادگان، اولین طرح فاضلاب استان است که تا پایان سال آینده تکمیل می شود.

محمدرضا کرمی نژاد امروز، 14 مردادماه در آیین انعقاد قرارداد شرکت آبفا خوزستان و بانک سپه که به منظور تکمیل طرح فاضلاب شهر شادگان انجام شد، اظهار کرد: طرح فاضلاب شادگان با استفاده از تسهیلات ماده 56 به ارزش 250 میلیارد تومان و با مشارکت بانک سپه تکمیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: وزارت نیرو، آبفا کشور، استاندار خوزستان و نماینده شهرستان شادگان تلاش های بسیاری کردند تا این تسهیلات به نتیجه برسد و امروز شاهد عقد قرارداد برای جذب این تسهیلات به منظور تکمیل پروژه فاضلاب شادگان باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: دولت سیزدهم از ابتدای استقرار تاکنون مصوبات مختلفی برای حل مشکلات آب و فاضلاب در خوزستان داشته و در این زمینه اختیارات خوبی به شرکت آبفا خوزستان داده شده است تا بتواند از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات آب و فاضلاب استان استفاده کند.

کرمی نژاد عنوان کرد: یکی از این ظرفیت ها بحث تسهیلات ماده 56 یا فاینانس داخلی است که خوشبختانه در این زمینه استان خوزستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاضلاب شادگان تا پایان سال آینده تکمیل می شود

طرح فاضلاب شادگان تا پایان سال آینده تکمیل می شود