مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-09سياسي

سیدمجید بنی فاطمه و فریدون کریم پور در کربلا مداحی کردند+فیلم کامل


شب نخست مراسم عزاداری دهه سوم هیأت ریحانه الحسین(س) و موکب محبان علی ابن ابیطالب(ع) با مداحی سیدمجید بنی فاطمه و فریدون کریم پور در کربلای معلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، شب نخست مراسم عزاداری دهه سوم هیأت ریحانه الحسین(س) و موکب محبان علی ابن ابیطالب(ع) با سخنرانی حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق و مرثیه خوانی سیدمجید بنی فاطمه و فریدون کریم پور در کربلای معلی برگزار شد.

امام حسین(ع) اسلام از ریل خارج شده را به ریل برگرداند در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: بسیار ساده اندیشی است، اگر کسی بگوید: امام حسین علیه السلام قصد قیام و انقلاب نداشت و یا به حسب شرایط به وجود آمده و دعوت کوفیان و سپس بی وفایی آنان، مجبور به جنگ و رویارویی با دشمن شد، بلکه حقیقت این است که امام حسین علیه السلام حتی قبل از مرگ معاویه در تدارک قیام بود و این از خطبه حضرت در منا کاملاً هویدا است.

وی با بیان اینکه اِنَّما در ادبیات عرب نشان از حصر است یعنی این است و جز این نیست که: انما خرجت لطلب الاصلاح فی امه جدی و ابی، گفت: در این بیان امام علیه السلام، امت را امت نبوی و علوی می داند و لاغیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدمجید بنی فاطمه و فریدون کریم پور در کربلا مداحی کردند+فیلم کامل

سیدمجید بنی فاطمه و فریدون کریم پور در کربلا مداحی کردند+فیلم کامل