مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 05:302023-07-28بين الملل

دردسر پرونده اسناد محرمانه بلای جان ترامپ/ اتهامات را رد می کنم!


در کیفرخواست به روز شده هیئت منصفه پرونده دونالد ترامپ، اتهامات جدیدی علیه ترامپ درباره پنهان سازی اسناد محرمانه با معاونت دستیارانش مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بازپرس ویژه پرونده ترامپ از صدور دعاوی جدیدی علیه دونالد ترامپ و همکارانش درباره پنهان سازی اسناد محرمانه در اقامتگاه مجلل خود در منطقه پالم بیچ ایالت فلوریدا خبر داد.

وبگاه خبری العربی بامداد جمعه گزارش داد که جک اسمیت بازپرس ویژه پرونده ترامپ پنجشنبه به وقت محلی با اشاره به یک مصاحبه رییس جمهوری سابق آمریکا که از طرح حمله به یک کشور دیگر سخن گفته بود، وی را به امتناع از بازگرداندن اسناد طبقه بندی وی همچنین کارلوس د اولیویرا از کارکنان عمارت مارالاگوی ترامپ را به تلاش برای پنهان کردن اسناد حساس دولتی از مقام ها متهم کرد.

بازپرس ویژه پرونده ترامپ در تشریح دعاوی خود علیه رییس جمهور سابق آمریکا نوشت در کیفرخواست اتهامی علیه ترامپ آمده است که وی پیشتر درباره نگاهداری اسناد محرمانه گفته بود اسناد مربوطه کاملاً محرمانه بوده و هیچکس دیگری اختیار بررسی آن را نداشت.

جک اسمیت در کیفرخواست خود همچنین کارلوس د اولیویرا از کارکنان عمارت مارالاگوی ترامپ و والت ناوتاو مشاور وی را به تلاش برای پنهان کردن اسناد حساس دولتی از مقام ها متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر پرونده اسناد محرمانه بلای جان ترامپ/ اتهامات را رد می کنم!

دردسر پرونده اسناد محرمانه بلای جان ترامپ/ اتهامات را رد می کنم!