مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-02سياسي

تمام مراجع قضایی استان سمنان امروز و فردا تعطیل است


با توجه به گرمای بی سابقه هوا، تمام مراجع قضایی استان سمنان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: با توجه به گرمای بی سابقه هوا و بنا به تصمیم هیأت دولت و موافقت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 11 و 12 مردادماه سال 1402 تمام مراجع قضایی سراسر استان سمنان تعطیل است.

وی گفت: با توجه به تصمیم اخیر هیأت دولت و موافقت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 مردادماه سال جاری، به علت گرمای بی سابقه هوا به منظور حفظ سلامتی شهروندان تمام حوزه های ستادی، مراجع قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان سمنان در روزهای مذکور تعطیل است.

رییس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: این اطمینان خاطر برای اصحاب پرونده ها وجود داشته باشد، به سبب تعطیلات روزهای آتی، مراجع قضایی مکلف هستند تجدید اوقات رسیدگی به این پرونده ها را در اولویت اقدامات قضایی قرار داده و با انجام کار مضاعف به طور یقینی از تضییع حقوق قانونی خودداری می شود.

عبداللهی ادامه داد: کار در دستگاه قضایی به لحاظ حفظ و تأمین امنیت تعطیلی ندارد و علی رغم تعطیلات روزهای آینده، شعب کشیک فعال و خدمات رسانی از طریق شعب فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مراجع قضایی استان سمنان امروز و فردا تعطیل است

تمام مراجع قضایی استان سمنان امروز و فردا تعطیل است