مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-16اجتماعي

احداث 2 سوله مدیریت بحران و افتتاح ایستگاه گردشگری در اراضی عباس آباد


مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از ورود این مجموعه به فضای جدی فناوری های نوین در کشور با بهره برداری از خانه موسیقی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با حمایت مدیریت شهری گام های جدی تری در ارائه خدمات نوین به مردم برداریم.

- مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از ورود این مجموعه به فضای جدی فناوری های نوین در کشور با بهره برداری از خانه موسیقی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با حمایت مدیریت شهری گام های جدی تری در ارائه خدمات نوین به مردم برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدحسین حجازی در نشست خبری امروز چهارشنبه در تشریح پروژه ها و اقدامات انجام شده در مجموعه اراضی عباس آباد گفت: امروز اصحاب رسانه از سه پروژه جدی اراضی عباس آباد بازدید کردند.

در شهرداری تهران تاکید بر پاکیزگی و فرق جدی میان مناطق شهرداری و مجموعه اراضی عباس آباد همیشه مطرح بوده است به شکلی که در اسناد بالادستی اراضی عباس آباد دارای طرح های ملی و پخته ای است که برای آینده شهر اثر مثبتی را به همراه دارد.

در حقیقت برنامه های اثرگذار مثبتی برای شهروندان در این اسناد تبیین شده و برنامه ریزی برای اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی و فضای سبز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد ادامه داد: برهمین اساس این مجموعه تفاوت های خاصی با مناطق شهرداری تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 2 سوله مدیریت بحران و افتتاح ایستگاه گردشگری در اراضی عباس آباد

احداث 2 سوله مدیریت بحران و افتتاح ایستگاه گردشگری در اراضی عباس آباد