مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-05دانش

استقرار 14 شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ثبت 14 اختراع به همت محققان این مجموعه خبر داد و گفت: تعداد کل شرکت های مستقر در مرکز رشد 12 مورد است که 2 مورد دانش بنیان هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ثبت 14 اختراع به همت محققان این مجموعه خبر داد و گفت: تعداد کل شرکت های مستقر در مرکز رشد 12 مورد است که 2 مورد دانش بنیان هستند.

دکتر بهرام بیباک در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دستاوردهای معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه پس از آغاز فعالیت دولت سیزدهم، اظهار کرد: طی این مدت جهش معناداری را در حوزه تحقیقات و فناوری شاهد بودیم.

وی با اشاره به راه اندازی 3 مرکز تحقیقاتی در این معاونت طی 2 سال اخیر، گفت: بیش از 220 طرح تحقیقاتی و 32 طرح فناوری در این معاونت وجود دارد.

بیباک افزود: این معاونت طی سال های 1400 و 1401 موفق به ثبت 14 مورد اختراع شده است که نشان می دهد محققان دانشگاه و فعالان مراکز تحقیقاتی با همت کم نظیری به فعالیت می پردازند.

وی از وجود یک مرکز آزمایشگاهی جامع تحقیقاتی و یک مرکز رشد مستقر در این معاونت خبر داد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: تعداد کل شرکت های مستقر در مرکز رشد 12 مورد است که 2 مورد دانش بنیان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 14 شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

استقرار 14 شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی