مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 05:102023-08-19ورزشي

آماده سازی تکواندوکاران نوجوانان ایران برای مسابقات آسیایی در مازندران


سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان ایران با اشاره به اینکه رقابت های قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا از 11 شهریور به مدت سه روز به میزبانی کشور لبنان برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، مرحله پایانی اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران اعزامی به دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا به میزبانی کشور لبنان در شهر بیروت به مدت یک هفته در خانه تخصصی تکواندو این شهرستان برگزار شد.

نوجوانان تکواندوکار کشورمان در اردوهای آماده سازی درخشش خوبی داشتند و با توجه به توانمندی و آمادگی خود به کادر فنی این اطمینان را دادند که یکی از مدعیان سکوی قهرمانی باشند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان ایران امروز در آخرین روز برگزاری این اردوی در آمل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: نفرات برتر 10 وزن تیم ملی تکواندو نوجوانان تمرینات بسیار خوبی را در مازندران پشت سر گذاشتند و آماده حضور در مسابقات آسیایی هستند.

*نهایی شدن نفرات 10 وزن تیم ملی تکواندو نوجوانان فیض الله نفجم با اشاره به اینکه از همه نفرات تیم ملی رضایت دارم، هر کدام از شانس های مدال آوری بوده و لیاقت قهرمانی هستند، افزود: تیم ملی کشورمان در دور گذشته مسابقات آسیایی با شرکت ورزشکاران در 10 وزن توانست به 9 مدال رنگارنگ دست یابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی تکواندوکاران نوجوانان ایران برای مسابقات آسیایی در مازندران

آماده سازی تکواندوکاران نوجوانان ایران برای مسابقات آسیایی در مازندران