مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 22:402023-07-23اجتماعي

بسته شدن پرونده نظام کارمندی و پشت میزنشینی


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از تغییر رویکردها و نگرش ها در مهارت آموزی خبر داد و گفت: پرونده نظام کارمندی و پشت میزنشینی بسته شده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از تغییر رویکردها و نگرش ها در مهارت آموزی خبر داد و گفت: پرونده نظام کارمندی و پشت میزنشینی بسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه کرایلو شامگاه یک شنبه اول مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته ملی مهارت و تنوع برنامه های برگزار شده همزمان با این هفته در فنی وحرفه ای استان گلستان، اظهار کرد: فعالیت های فنی وحرفه ای استان در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر انجام می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با این هفته 124 عنوان برنامه در قالب 400 برنامه در اقصی نقاط استان برگزار می شود، به بخشی از عملکرد این اداره کل در چهار ماه نخست سال اشاره کرد و ادامه داد: فنی وحرفه ای استان در مدت مذکور یک هزار و 889 دوره در 488 حرفه و 13 هزار و 668 نفردوره با یک میلیون و 630 هزار و 132 نفرساعت آموزش داده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 43 درصد رشد داشته است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان با تأکید بر اینکه فنی وحرفه ای استان نسبت به تعهدات خود 116 درصد رشد داشته است، افزود: بررسی این روند نشان می دهد که مسیر آموزش را درست رفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن پرونده نظام کارمندی و پشت میزنشینی

بسته شدن پرونده نظام کارمندی و پشت میزنشینی