مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 07:502023-07-25ورزشي

توقف ساخت وساز غیرمجاز در عرصه سازه های جهانی آبی تاریخی شوشتر


سرپرست پایگاه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی شوشتر از توقف عملیات ساخت وساز غیرمجاز در عرصه محوطه این میراث جهانی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست پایگاه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی شوشتر از توقف عملیات ساخت وساز غیرمجاز در عرصه محوطه این میراث جهانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین مهدوی کیا در این مورد اظهار کرد: به دنبال بازدید و پایش میدانی که توسط کارشناسان فنی این پایگاه از محوطه ها، عرصه و حرائم سازه های آبی به صورت مستمر انجام می گیرد تیم کارشناسی این پایگاه طی گزارشی از ساخت وساز غیرمجازی در مجاورت میدان 15 خرداد خبر داد.

وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش مبنی بر این که ملک یادشده روی تونل بلیتی و دهانه شهر قرار دارد از همان دقایق ابتدایی پیگیری ها به صورت شفاهی انجام شد و پس از اعلام و تفهیم تخلف به پیمانکار به صورت موقت از ادامه ساخت وساز جلوگیری به عمل آمد.

مهدوی کیا افزود: به دلیل موقعیت قرارگیری این ملک در عرصه محوطه های میراث جهانی سازه های آبی و به منظور جلوگیری از ادامه روند ساخت وساز گزارشی مکتوب به فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف ساخت وساز غیرمجاز در عرصه سازه های جهانی آبی تاریخی شوشتر

توقف ساخت وساز غیرمجاز در عرصه سازه های جهانی آبی تاریخی شوشتر