مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:352023-07-29اجتماعي

کاروان حمایت از یوز آسیایی وارد مریوان شد


یک کاروانی محیط زیستی متشکل از خانواده ای علاقه مند به حیات وحش و محیط زیست کشور و حامی یوزپلنگ آسیایی، در ادامه سفر به نقاط مختلف ایران، برای حمایت از این گونه درحال انقراض وارد شهرستان مریوان شد و با استقبال محیط بانان و مردم شهر مواجه شد.

- ایسنا/کردستان یک کاروانی محیط زیستی متشکل از خانواده ای علاقه مند به حیات وحش و محیط زیست کشور و حامی یوزپلنگ آسیایی، در ادامه سفر به نقاط مختلف ایران، برای حمایت از این گونه درحال انقراض وارد شهرستان مریوان شد و با استقبال محیط بانان و مردم شهر مواجه شد.

یک خانواده ایرانی و علاقه مند به محیط زیست و حیات وحش کشور در راستای حمایت از یوزپلنگ ایرانی در قالب یک کاروان با وسیله شخصی و با آرم یوزپلنگ ایرانی برای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و عدم نابودی حیات وحش به خصوص این حیوان در حال انقراض بعد از گذر از چندین استان کشور، به شهرستان مریوان رسید و در کنار تالاب بین المللی زریوار با مردم در این باره سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خانواده که ساکن شهرستان طبس هستند و تلاش زیادی برای حمایت از حیات وحش و محیط زیست کشور داشته اند تلاش می کنند تا در مناطقی که یوزپلنگ ایرانی مشاهده و یا آثاری از رد پای آن به ثبت رسیده با فرهنگ سازی در بین مردم ضمن ایجاد علاقه مندی به حفاظت از محیط زیست و حیات وحش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان حمایت از یوز آسیایی وارد مریوان شد

کاروان حمایت از یوز آسیایی وارد مریوان شد