مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-16اقتصادي

ذخیره آب در پشت سد یامچی به 24 میلیون مترمکعب رسید


معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در شهر اردبیل ذخیره آب در پشت سد یامچی به 24 میلیون مترمکعب رسیده که یک شرایط نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسلامی صبح چهارشنبه در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: کمیته فنی استان اردبیل در قالب کارگروه ها و کمیته های تخصصی طرح های آبرسانی و تأمین پایدار آب را در شهرهای مختلف استان اردبیل رصد می کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تأمین آب پایدار در شهرها و روستاها مسئولان شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب گزارشی از آخرین وضعیت طرح های آبرسانی و پروژه های در حال اجرا را به اعضای حاضر در جلسه ارائه کردند تا به دنبال راهکارهای مناسب در تأمین آب پایدار شهری و روستایی باشیم.

اسلامی گفت: در افق 25 سال آینده برنامه ریزی منسجمی انجام شده تا بر اساس سند پایدار تأمین منابع آب بتوان در حوزه شرب، صنعت و کشاورزی دغدغه ها و نگرانی ها را برطرف کرد.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: در این جلسه مقرر شد تا مشکلات تأمین آب مشگین شهر و اردبیل با همراهی و همکاری آب منطقه ای و آبفای استان برطرف شده و از طریق منابع پایدار موانع و نارسایی ها در این حوزه رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره آب در پشت سد یامچی به 24 میلیون مترمکعب رسید

ذخیره آب در پشت سد یامچی به 24 میلیون مترمکعب رسید