مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 22:302023-07-23حوادث

محموله 8 میلیاردی پیانو به مقصد نرسید


فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف 3 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق و کشف محموله پیانو قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان دشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته با تشدید اقدامات عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان دشتی 3 دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را در محور های مواصلاتی شناسایی و در یک عملیات پلیسی به صورت همزمان متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو های توقیفی انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک گمرکی شامل آلات موسیقی (پیانو) کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 8 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این ارتباط سه نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سوسنی بیان کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با عرضه کالای خارجی و قاچاق با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 8 میلیاردی پیانو به مقصد نرسید

محموله 8 میلیاردی پیانو به مقصد نرسید