مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-08اجتماعي

کلاس های درس پژوهی در 6 منطقه اردبیل اجرا شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در قالب کلاس های درس پژوهی در 6 منطقه استان اردبیل کارگاه های توانمندسازی و شایستگی های حرفه ای برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری عصر سه شنبه در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش در اردبیل، اظهار کرد: تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان اردبیل رویکرد اصلی ما است و در کنار آموزش، بعد پرورشی دانش آموزان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان اردبیل برنامه های منسجمی را برای ارتقای توانمندی، شایستگی های حرفه ای و درسی دانش آموزان در نظر گرفته است، تصریح کرد: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل که به صورت مستمر و با حضور استاندار اردبیل برگزار می شود، تاکید اصلی ما بر تحقق سند تحول بنیادین و تربیت دانش آموزان در ساحه های مختلف است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تصمیمات شورای مشورتی در جلسات گذشته اشاره کرد و گفت: اجرای کارگاه های درس پژوهی برای دبیران یکی از مصوبات شورا بود که با استقبال زیادی روبه رو شد.

صفری با تاکید بر استفاده از نظرات سازنده اعضای شورای مشورتی افزود: استفاده از این ظرفیت می تواند ما را در بهبود وضعیت آموزشی و همچنین فضاهای آموزشی یاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های درس پژوهی در 6 منطقه اردبیل اجرا شد

کلاس های درس پژوهی در 6 منطقه اردبیل اجرا شد