مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-26فرهنگي

شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان برگزار می شود


دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، گفت: دریایی از برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان پس از یک سال وقفه در اواسط مهرماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/کردستان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، گفت: دریایی از برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان پس از یک سال وقفه در اواسط مهرماه سال جاری خبر داد.

علی اصغر دریایی، در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان پس از یک سال وقفه با دعوت از هنرمندان سراسر ایران و جهان از 11 تا 17 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره تئاتر مریوان پس از یک سال وقفه ای که برای اولین بار در روند اجرای آن اتفاق افتاد، امسال در 11مهرماه سال جاری برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: اواخر مردادماه سال گذشته فراخوان شرکت در جشنواره منتشر شد و حدود 170 اثر به دبیرخانه رسید که در بخش های مختلف مورد انتخاب قرار گرفت.

وی در خصوص بخش های مختلف این دوره از جشنواره بیان کرد: این رویداد هنری در شش بخش آزاد، آیینی-سنتی، کودک و نوجوان، فراگیر (ویژه معلولین)، دگرگونه های اجرا و بخش ویژه ایثار و شهادت برگزار می شود که آثار هر سه بخش توسط یک تیم داوری سه نفره به صورت جداگانه بازبینی و انتخاب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان برگزار می شود

شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان برگزار می شود