مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-25سياسي

افزایش غلظت آلاینده ها در دریای خزر


معاون رییس جمهوری با اشاره به شرایط نامطلوب دریای خزر تصریح کرد: در سال های اخیر جریان آب در دریای خزر کاهش یافته و غلظت آلاینده ها بیشتر شده است.

- لذا می بایست با همکاری کشورهای ساحلی این مجموعه را مدیریت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در دیدار با سفیر قزاقستان در ایران که صبح امروز در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با اشاره به اشتراکات فرهنگی و مذهبی دو کشور ایران و قزاقستان، اظهار کرد: سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در دولت مردمی و انقلابی، توسعه روابط با کشورهای دوست، همسایه و مسلمان است و امیدواریم روابط حسنه ما با کشور دوست و برادر قزاقستان هم در زمینه های مختلف توسعه یابد.

وی کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر موسوم به کنوانسیون تهران را میثاق مشترک پنج کشور ساحلی این دریا توصیف و اظهارکرد: متاسفانه این کنوانسیون تا به حال دستاورد محسوسی نداشته است.

معاون رییس جمهوری با اشاره به شرایط نامطلوب دریای خزر تصریح کرد: در سال های اخیر، جریان آب در دریای خزر کاهش یافته و غلظت آلاینده ها بیشتر شده است.

لذا می بایست با همکاری کشورهای ساحلی، این مجموعه را مدیریت کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به میزبانی ایران برای اجلاس کاپ7و برگزاری سالگرد کنوانسیون تهران در ایران اظهار امیدواری کرد: مسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش غلظت آلاینده ها در دریای خزر

افزایش غلظت آلاینده ها در دریای خزر