مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-12اقتصادي

معدوم سازی 10 تن خوراک دام به علت آلودگی قارچی در خراسان جنوبی


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه خراسان جنوبی از معدوم سازی 10 تن خوراک گاو شیری به علت آلودگی بالای قارچی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه خراسان جنوبی از معدوم سازی 10 تن خوراک گاو شیری به علت آلودگی بالای قارچی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه، سید حمید عبدی، امروز شنبه 21 مرداد گفت: پیرو گزارش دامداران شهرستان مبنی بر استشمام بوی نامطبوع از خوراک گاو شیری عرضه شده توسط یکی از مراکز عرضه خوراک دام، کارشناسان این شبکه در معیت کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان از انبار مرکز عرضه بازدید کردند.

وی افزود: شواهد موجود بیانگر وجود بوی نامطبوع و تغییر ظاهری یک محموله از خوراک دام موجود در انبار واحد بود که بلافاصله محموله توقیف شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه گفت: خوراک دام عرضه شده، تولید کارخانه های خارج از شهرستان است که با همکاری خوب مدیر مرکز نمونه گیری از محموله طبق مقررات سازمان دامپزشکی برای بررسی میکربی و قارچی انجام و به آزمایشگاه همکار و مورد وثوق سازمان دامپزشکی ارسال شد.

وی اظهار کرد: نتایج آزمایشگاهی موید این است که آلودگی بالای قارچی در محموله وجود دارد و قابلیت استفاده برای دام را ندارد لذا بعد از کسب دستور از دادستان عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 10 تن خوراک دام به علت آلودگی قارچی در خراسان جنوبی

معدوم سازی 10 تن خوراک دام به علت آلودگی قارچی در خراسان جنوبی