مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-27پزشكي

خدمات جدید بیمه سلامت در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر


معاون پیشگیری و خدمات پایه سازمان بیمه سلامت ایران، از اضافه شدن کارشناسان تغذیه و بهداشت روان به سطح یک خدمات در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرشید عابدی گفت: تفاهم نامه بیمه سلامت سطح یک که در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر است از سال 1384 با وزارت بهداشت منعقد شده و هر ساله هم با تعامل و تفاهمی که وجود دارد نکات خاصی به این برنامه اضافه می شود.

وی افزود: در سال جاری با تعامل بسیار خوبی که معاون بهداشت وزارت داشت، تغییرات خاصی اعمال شد که این تغییرات برای اولین بار اعمال شده است.

عابدی گفت: اولین نکته ای که وجود دارد در این تفاهم نامه اخیر کارشناسان تغذیه و کارشناس بهداشت روان به نظام سلامت در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر اضافه شدند و در این صورت مسیر بررسی حوزه تغذیه ای و همچنین تأمین کننده حوزه بهداشت روان در نظام شبکه بهداشت، درمان ما بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: دومین تغییر اعمال شده در این برنامه سطح بندی است برای حضور پزشکان؛ منابع برنامه را یک تغییر زیادی داده شد به گونه ای که به طور میانگین نسبت به سال گذشته حدود 60 درصد منابع برنامه در سطح روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر افزایش پیدا کرد که عدد قابل قبولی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جدید بیمه سلامت در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر

خدمات جدید بیمه سلامت در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر