مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-08سياسي

فعال دانشجویی: عدم اهتمام به ترویج حجاب، ضررهای جبران ناپذیری به کشور وارد می کند


دبیر فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ضعف برنامه ریزی و عدم اهتمام جدی به ترویج مسئله حجاب به عنوان مولفه مهمی از فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، - نگار سادات هاشمی دبیر فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: باتوجه به اهمیت نقش صدا و سیما در تبیین و ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در جامعه، به مراتب حساسیت عملکردی این سازمان نیز در درجه بالایی قرار می گیرد.

وی افزود: به همان میزان که اگر این سازمان مطابق ارزش ها و معیار های اسلامی پیش برود،می تواند تاثیر مثبتی در تبیین فرهنگ اسلامی داشته باشد، از جهتی با غفلت از یکسری نکات کلیدی و مماشات با ناهنجاری ها می تواند به غلط باعث ترویج سبک زندگی ضد اسلامی بشود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در رابطه با مولفه های مربوط به فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ابعاد مختلفی وجود دارد که از جمله مهم ترین مولفه های آن می توان به مسئله حجاب اشاره کرد.

مقوله حجاب نیز مانند هر مقوله فرهنگی دیگر دارای دو بعد مادی و معنوی است،که بعد مادی آن حفظ پوشش و بعد معنوی آن رعایت عفت و حیا در ارتباط با نامحرم است که تحقق این امر نیازمند بستری مناسب می باشد.

وی افزود: در جامعه امروز باتوجه به میل و کشش مخاطب به سمت سریال ها، فیلم های سینمایی و به ویژه فیلم های سینم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: عدم اهتمام به ترویج حجاب، ضررهای جبران ناپذیری به کشور وارد می کند

فعال دانشجویی: عدم اهتمام به ترویج حجاب، ضررهای جبران ناپذیری به کشور وارد می کند