مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-13ورزشي

امضای قرارداد سرمربی در فرودگاه نوبر است/ تراکتور جبران می کند


کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.

- کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی نوبرانه است.

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی پرگل استقلال برابر صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر گفت: استقلال با اینکه شرایط خوبی نداشت اما جنگنده ظاهر شد و 90 دقیقه مبارزه کرد.

بازیکنان با اینکه گرما آنها را خسته کرده بود اما دست از تلاش برنداشتند و توانستند با دوندگی زیاد استفاده از نبوغ فردی و موقعیت شناسی به یک برد پرگل دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: با تمام مشکلاتی که استقلال داشت این برد برای آبی ها بسیار روحیه بخش بود و اعتقاد دارم که این بازیکنان با درک شرایط و تعصبی که دارند می توانند شگفتی زیادی در لیگ بیست و سوم خلق کنند.

همدانی در خصوص نفت آبادان هم گفت: نفت در نیمه اول بازی بهتری انجام داد اما با شروع نیمه دوم و گلی که مطهری به ثمر رساند شیرازه نفت از هم پاشید و نتوانست به بازی برگردد اما فکر می کنم با گذشت چند هفته ابتدایی لیگ نفت به راحتی امتیاز از دست نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد سرمربی در فرودگاه نوبر است/ تراکتور جبران می کند

امضای قرارداد سرمربی در فرودگاه نوبر است/ تراکتور جبران می کند